Klubhistorie 2014-2016

UDPLUK FRA HJEMMESIDEN 2015:

- foto: Anne Frejberg
Vi har fået et NOVA ungdomshold og mange nye medlemmer kan vi byde velkommen i NOVA!

Karl-Otto Markussen vandt sølv til DM i K1-tur i forbindelse med Kronborgløbet 15. august.

NOVA
Anders Frejberg - 40 år i NOVA og 80000 km trøje - det troede 'trøjemanden' dog ikke på, så den blev lavet til 8000 km :-)

UDPLUK FRA HJEMMESIDEN 2014:

Standerstrygning NOVA

Standerstrygning 2014 - Formandstale og Lene har lavet årets billedcollager til klubben - fotos:Martin

NOVA

Årets Klubmesterskaber blev gennemført i regn og hård østenvind med Torben F som vinder. Der var 10 deltagere og mange klasser, som ingen vist havde styr på!

NOVA

Mange var i karret - dog ikke Lars Amtoft - og Frederik Frejberg slog næsten sin far! Og ellers roede Joseph, Jesper, Bettina, Annette V, Marie og Thomas forsøgte!

NOVA

De mere fornuftige gik på moleræs! Og det hele endte rigtig godt med en lækker brunch. - fotos: Anne

NOVA er nu genetableret! - jubii!! - efter fint fremmøde med god oprydningsindsats fra novanesere kan vi nu atter tage klubben i brug!

90 år NOVA
Her lidt fotos fra årets hyggelige fødselsdagsfest midt i genopbygningen efter stormfloden - fotos: Lars B

Lars Bøthun - fotos